Allt-i-allo i Torrevieja

AnAx

Ny medlem
Jag har ett problem med kackerlackor som kommer in i lägenheten.
De dyker alltid upp i en alkov i köket där gasspis & diskbänken är och oftast mellan kl 21 och 23.
Jag har letat och letar efter vart de kan komma ifrån men efter att ha tätat minsta lilla hål och tejpat igen hålen i diskbänken så dyker de ändå upp.
Möjligen så kommer de från ett schakt, som går igenom hela huset, och sedan ut genom/bakom kakelplattor.

Jag skulle behöva ha tag i någon lämplig person tämligen omgående som kan hitta vart de kommer ifrån och fixa det. Hacka bort lite kakel och eventuellt skruva ner ett skåp och titta där bakom. Området är bara 2x2 meter så det finns inte så många möjligheter. Inredningen är gammal och kommer göras om framöver så det är inget finlir som behövs.

Känner någon en lämplig person?

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen