Aktiebedrägerier från Spanien

Diskussion i 'Artiklar och Nyheter' startad av Baggis, 7 oktober 2013.

  1. Baggis

    Baggis Avstängd

    Blev medlem:
    5 oktober 2013
    Inlägg:
    222
    Mottagna gillanden:
    1
    Det här har ni nog läst förut och gick i TV nu
    http://www.svtplay.se/video/1509609/polisens-bedragerirotel
    Går det att se på linan till Spanien?

    Annars googla på george abrue som bodde i Malmö och lurade folk i England.
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Nalle

    Nalle Mycket välkänd medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2010
    Inlägg:
    3.778
    Mottagna gillanden:
    750
    Hade en kompis som fick ett jobb pà en firma som skulle sälja aktier.. De jobbade ifràn Mallorca. Han jobbade dÄr i en mànad, sen tyckte han det luktade lite illla om allting.

    Acony hette de
     
  4. Uffetrader

    Uffetrader Ny medlem

    Blev medlem:
    19 december 2011
    Inlägg:
    409
    Mottagna gillanden:
    11
    Ja tyvärr så är nog stora delar av Finansbranschen mer eller mindre skumrask!
    Några regler jag tillämpar och lärt mig genom åren:

    1) Låter det för bra för att vara sant! Så är det nog inte sant heller.

    2) Risk och avkastning hänger alltid ihop. Hög avkastning = Hög risk!

    3) Ska mina pengar spekuleras bort, gör jag det i så fall helst själv:)

    4) Bästa sättet är att undvika att förlora pengar så man har kapital när det uppstår tillfällen att investera.
     
  5. Louis

    Louis Aktiv medlem

    Blev medlem:
    7 februari 2013
    Inlägg:
    593
    Mottagna gillanden:
    57
    Ja det är så ledsamt att se och höra att folk blir lurade ideligen på finansiella placeringar.
    Man bör betänka att sk. rådgivare är SÄLJARE och är i första hand intresserade av att berika sin egen plånbok,tro inte dom ser till ditt bästa.

    Efter 25 års erfarenhet av finansiella placeringar har jag inte mer förtroende för en `rådgivare`än en dammsugarförsäljare som försöker prata omkull dig
     
    Uffetrader gillar detta.

Dela sidan

Laddar...