Adsl

Diskussion i 'TV, Bredband, Telefoni' startad av Alicantina, 31 juli 2016.

  1. matte61

    matte61 Medlem

    Blev medlem:
    29 oktober 2012
    Inlägg:
    111
    Mottagna gillanden:
    1
    Telitec.com
    Pratar engelska så det går bra! Ca. 39€/mån adsl går inte att få mer än 6mb i området tror jag....men det funkar
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Harpan

    Harpan Ny medlem

    Blev medlem:
    12 januari 2016
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    4
    Hej.
    Är det Telitecs "Naked ADSL" ni valt? Är det via telenätet?
    Vet du om de installerat fiber i området?
    Tror att vi "bor" i närheten av er. (Playa Los naufragos)?
     
  4. matte61

    matte61 Medlem

    Blev medlem:
    29 oktober 2012
    Inlägg:
    111
    Mottagna gillanden:
    1
    Adsl genom telejacket, tror ej dom dragit in fiber?
     
  5. matte61

    matte61 Medlem

    Blev medlem:
    29 oktober 2012
    Inlägg:
    111
    Mottagna gillanden:
    1
    Tjena...gammal tråd, men såg den när jag satt o kollade! Prat o funderingar om internet...
    Vi har nu installerat fiber i vår lägenhet genom Tvdelahoradada....20€/mån dom första 12 mån sedan 24€/ mån..lycka till
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Louis

    Louis Aktiv medlem

    Blev medlem:
    7 februari 2013
    Inlägg:
    593
    Mottagna gillanden:
    57
    Mkt konstigheter med internet i Spanien.När jag tecknade kontrakt 12 mån med Orange juli 2016 var kostnaden 36E/mån ,i dec höjer man kostnaden till 38E och sedan februari 2017 är kostnaden 45E/mån.Det är ett rövargäng dessa internetleverantörer,men jag orkar inte bry mig längre då jag haft så mkt strul med uppsägning av Vodafone ADSL
    I Sverige går vi åt motsatt håll,det blir ju bara billigare med tiden
     
  8. lasslax

    lasslax Avstängd

    Blev medlem:
    4 juni 2017
    Inlägg:
    33
    Mottagna gillanden:
    8
    Jag undrar bara: är inte ett svenskt abonnemang typ Tele2 vettigare och köra med 4G?
    30Gb i månaden kostar 349 kr, eller obegränsat för 499. Och då slipper man allt krångel och ovilja från de där lokala schakalerna?
     
  9. SolenLyser

    SolenLyser Guest

    I Tyskland kan man köpa en ”Giga Cupe” av Vodafone. Har man bara tillgång till 230 V AC eller 12 V DC får man via mobilnätet 50 GB nedladdning per månad och upp till 150 Mbps för 24,99 Euro. Troligtvis kommer produkten till Spanien. Om jag ägde Vodafone skulle jag erbjuda denna produkt och man skulle kunna koppla upp sig varhelst det fanns Vodafone-nät.

     

Dela sidan

Laddar...