ADSL kontra mobilt bredband Punta Prima

Diskussion i 'TV, Bredband, Telefoni' startad av bo101, 21 november 2015.

  1. bo101

    bo101 Ny medlem

    Blev medlem:
    18 mars 2015
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej på er jag försöker att hitta lite info ang internet vilken typ av anslutning man skall ha.Tycker att jag har fått en del info som nu gör att det lutar åt ADSL
    eftersom hastigheten verkar vara lite säkrare gentemot mobilt trots att man då måste teckna sig för abbonemang under ett år.Jag har ett visst problem att komma runt på dom spanska sidorna och undrar om någon kan hjälpa mig med länkar och även om någon har erfarenhet när det gäller hastigheter vet att dom lovar hur mycket som helst men att det sen beror på hur långt från telestationen man bor.Vårat hus är klart i sommar och är Vista Azul XXII i Prima tack på förhand
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. SolenLyser

    SolenLyser Guest

    Varför inte gå in i en telebutik? Med litet tur talar man samma språk och då kan man klargöra alla frågetecken. Väljer man ADSL kommer movistar att ersätta tekniken med fiberkabel - helt gratis - när den blir tillgänglig.
     

Dela sidan

Laddar...