4G

Diskussion i 'TV, Bredband, Telefoni' startad av ape, 30 december 2015.

  1. ape

    ape Ny medlem

    Blev medlem:
    4 augusti 2014
    Inlägg:
    14
    Mottagna gillanden:
    2
    Finns det någon som har erfarenhet av Amena 4G? Då jag inte kan få in wifi på annat sätt än ADSL eller 4G har jag bestämt mig för 4G. Orange har en lösning men Amena är billigare och ger mer surfmängd, dock har jag inte hört talas om dem och skulle vilja veta hur deras kundservice är??
    Tack på förhand

    Anneli
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Nalle

    Nalle Mycket välkänd medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2010
    Inlägg:
    3.778
    Mottagna gillanden:
    750
    Har orange själv, de är precis lika dàliga/bra som alla andra.
    Har bara behövt ringa kundtjänst 2 ggr, de har löst bàda problemen utan anmärkningar.
    deras täckning upplever jag som ganska bra. frugan och dottern klagar inte.
    Ska tillägga att de använder ju inte deras mobiler för att streama filmer etc utan bara för
    vanligt whatsapp, facebook, lite youtube etc etc.
     
    Last edited: 30 december 2015
  4. Los Suecos

    Los Suecos Känd medlem

    Blev medlem:
    2 mars 2015
    Inlägg:
    415
    Mottagna gillanden:
    297
    Om jag nu inte är helt ute och cyklar så är Orange och Amena samma sak.

    För ett antal år sedan hade jag ett företagsavtal med Amena, men som sedan blev uppköpta av Orange och namnet Amena försvann.

    När jag kollar deras hemsida så bekräftar det att de använder samma nät och troligen har Orange dammat av namnet Amena för att använda det som sitt lågpris alternativ.

    Samma produkt, men billigare under namnet Amena, skulle jag tro.
     
  5. Nalle

    Nalle Mycket välkänd medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2010
    Inlägg:
    3.778
    Mottagna gillanden:
    750
    har du helt rätt i
     

Dela sidan

Laddar...