22årig tjej söker jobb!

Diskussion i 'Arbete sökes' startad av malincarlen, 17 oktober 2013.

  1. malincarlen

    malincarlen Ny medlem

    Blev medlem:
    16 oktober 2013
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej!
    Jag är en svensk tjej på 22år som för tillfället befinner sig i Australien. Jag har jobbat som AuPair sedan januari i år och kommer åka hemåt igen i mitten av Februari nästa år.

    Jag har alltid älskat att resa och vill fortsätta med mitt resande och utforskande av världen nästa år också. Jag skulle vilja ta mig till spanien (har en förkärlek till Spanien då jag varit på Kanarieöarna många gånger) och försöka hitta ett jobb där. Jag är intresserad av café/restaurang/bed and breakfast/reception eller något liknande. Har erfarenhet inom barnomsorg med snart ett år som AuPair och tidigare 1.5 år på en förskola i Sverige men skulle vilja göra något annat. Jag har jobbar som servitris innan, men det var ett par år sedan.
    Är villig att lära mig nya saker och vill också väldigt gärna lära mig spanska.
    Hör av er om ni vet någon som kanske kan ha ett jobb tillgängligt!
    Tacksam för svar
    Malin
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. AllasBolag

    AllasBolag Ny medlem

    Blev medlem:
    30 november 2013
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej Malin!

    Vi söker duktiga telefonförsäljare, bra lön.
    Din fasta lön baseras på en månads provanställning med provision.

    Väl etablerat varumärke säljes inom B2C mot den Svenska Marknaden.

    Spaniens bästa provision.

    Jobbet finns i centrala Marbella. :sol:

    Hör av dig till [email protected] eller ring +46 8 121 111 78
     

Dela sidan

Laddar...