Öppna vårdcentral/klinik Costa del Sol

Diskussion i 'Starta och driva företag i Spanien' startad av nordiskadoctor, 29 maj 2011.

  1. nordiskadoctor

    nordiskadoctor Ny medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2011
    Inlägg:
    14
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej!
    Vi är ju en familj som funderat på att flytta till Costa del Sol och öppna en egen skandinavisk klinik/vårdcentral i Malaga. Jag är läkare med erfarenhet om båda den spanska och den svenska vårdsystemet. Men frågan är om det finns intresse/behov i det område.
    Jag saknar dessutom kontakter i område för att kunna etablera mig där. Kan någon hjälpa mig med sådana kontakter?? Säkert att det finns stor intresse enl vad jag har sett på internet.
    Tack på förhand till Er alla!thumb
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. PeterLarsson

    PeterLarsson Ny medlem

    Blev medlem:
    17 februari 2008
    Inlägg:
    245
    Mottagna gillanden:
    9
    Välkommen! Det gör ni helt rätt i . Tror att det skulle tas emot väl härnere.
    Just i Malaga så är det väl inte flest nordbor för det bästa vore nog att ligga i Fuengirola med omnejd om ni ska vara på solkusten, annars så är mitt tips Torrevieja! Finns fler nordbor där än det är spanjorer ;)
     
  4. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050