TÄVLING!!

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Perra!!!!!

Hahaha det var kul men jag tror inte han vet vad den musikgenren
är för nåt gapskrattt
Men han kanske sjunger bra. Bättre upp.
Har fått svar på mejl också men...

Ledtråd: Han är med på forumet så ett plus där får du :D

P :D

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Nej, nu vet jag:GORANWINT
rocio

happy happy happy GRATTIS Rocío! Ja det är vår kära moderator!

Korrekt. Kan ni tänka er vilken man va? Sån fin röst och
på den tiden hade dom inte en massa hjälpmedel utan
det är live. Kan det var mellan 20-30 år sen?

Kram P :love:

Vaddå, fina ledtrådar? Ett nick på nio bokstäver. Det är inte mycket till ledtråd. Skärpning, tanten/tjejen!
rocio

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.

Vaddå, fina ledtrådar? Ett nick på nio bokstäver. Det är inte mycket till ledtråd. Skärpning, tanten/tjejen!
rocio

Detta hann jag skriva innan jag visste att jag gått segrande ur denna tävling. Ja, det är/var otroligt vackra sånger! TACK Göran! Och Preciosa!
rocio

rocio

Ja men det är inte många som har så långa NICK :) Lite kul
var det och vacker sång, vi som var med på den tiden eller hur :)

P thumb

Jag gissade på Perra då nedladdningen var live ifrån radio Västmanland. det var alltså en luring. Goran Wint och jag jag härstammar ju ifrån samma stad.

Jag kommer egentligen från Eskilstuna, men bodde ett stort antal år i Västerås. Bandet är Rolles från V-ås/hallsthammar/eskilstuna.

Jag kommer egentligen från Eskilstuna, men bodde ett stort antal år i Västerås. Bandet är Rolles från V-ås/hallsthammar/eskilstuna.

Hade nog också gissat på Dig Göran om jag hade sett frågan igår.
Eftersom vi kommer fr samma stad och har många gemensamma bekanta.
Kul!

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

Nya trådar

Back
Toppen