Svensktalande på Deutsche bank?

sae

Ny medlem
Någon som vet om det finns någon svensktalande kontaktperson på Deutsche bank i Torrevieja/Oriuela costa?
Tacksam för svar!

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
På Deutsche Bank på avd. Alfredo Nobel ( uppe på höjden vid alla restaurangerna) jobbar Sandra Mattsson, trevlig skånska.

Låter ju toppen med en svenska på Deutsche bank, det har jag saknat. Men jag blir lite fundersam över adressen?? Får inte ihop att det ligger nån Deutsche bank på Av Alfredo Nobel?! :confused:

Även jag skulle uppskatta en svensk- eller skandinavisktalande kontakt på DB. Jag har bara varit på det kontoret som ligger vid det lilla torget ganska nära hamnen i Torrevieja, Waldo Calero tror jag det heter. Skulle dock kunna tänka mig att byta kontor till det i La Mata om det är dom som har svensktalande personal, för det är väl det du menar Sds2490?

Out of office på Sandra, men hon svarar fortfarnade på email.

Estaré ausente de la oficina hasta el 07.01.2015.

I am away until the 30th of October

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Jag tror det fortfarande är Alfredo Nobel, från stan sett så passerar du Hotel Masa, vänster kurva vid parken med tornet och sen har du en massa restauranger på höger sida. Efter alla restauranger så ligger ett DB-kontor.
Sandra har mailadress [email protected].

//sds2490

Sandra DB alfred Nobel

Hej,
Jag har skickat ett mail till Sandra på DB men fick mailet tillbaka. Det verkar att mailet finns inte eller hon jobbar inte kvar.

Mvh.SAE

Hej,
Jag har skickat ett mail till Sandra på DB men fick mailet tillbaka. Det verkar att mailet finns inte eller hon jobbar inte kvar.

Mvh.SAE

Hej,
Sandra är nog mammaledig, jag träffade henne i början på februari och vill minnas att hon nämnde detta.

//pdk

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.

Jag tror det fortfarande är Alfredo Nobel, från stan sett så passerar du Hotel Masa, vänster kurva vid parken med tornet och sen har du en massa restauranger på höger sida. Efter alla restauranger så ligger ett DB-kontor.
Sandra har mailadress [email protected].

//sds2490

Ok! Får ingen träff på någon Deutsche Bank där, men det får jag kolla när jag kommer ner nästa gång. Är den svenska tjejen mammaledig, spelar det ju ingen roll ändå!! graciass

Ok! Får ingen träff på någon Deutsche Bank där, men det får jag kolla när jag kommer ner nästa gång. Är den svenska tjejen mammaledig, spelar det ju ingen roll ändå!! graciass

Hej!
Problemet i landet är att ingen uppdaterar. Varken på gula el vita sidor. DB finns där i slutet på "affärs/restaurang-raden" innan nerförsbacken börjar..
Alfredo Nobel heter gatan numera men hette Crt El Torrejón för nåt år sen.
Man kan se det på denna restaurang som ligger 50 m ifrån DB...
https://www.facebook.com/pages/Amso/242723952420827

Chao P :sol:

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

Gammal tråd, men försökt nå Sandra per tel dock ej svar.
Någon som vet en email som fungerar, den ovan i tråden går i retur.
//Tack

Ja jag fick tag i hennes telefon nummer, problemet är att hon har nog väldigt mkt att göra enligt personalen i växeln =)

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

Nya trådar

Back
Toppen