Stavgång

Status
Stängd för vidare inlägg.

carl

Medlem
Hustrun och jag ägnar oss åt Nordic Walking och har tagit med oss stavarna till Spanien. Tyvärr visade sig att mina stavars ”gummifötter” var utslitna. Det skulle väl inte vara något problem att få nya på ett ställe där man möter ett dussintal stavgångare varje gång när man själv är ute och går, tänkte jag.

Icke sa Nicke; inte en enda sportaffär hade dem. Även de största affärerna som sålde stavar hade inga ”reservfötter”. De flesta försäljare såg bara förvånat på mig när jag frågade vad deras kunder gjorde när deras stavar behövde repareras.

Tar ni med stavar till Spanien tänk på att ha nya ”gummifötter” monterade eller ha ett par i reserv.

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Status
Stängd för vidare inlägg.

Nya trådar

Back
Toppen