RYANAIR

Uffetrader

Ny medlem
Från Dagens Industri:
"Lågprisflygbolaget Ryanair redovisar ett resultat efter skatt på 18,1 miljoner euro, drygt 157 miljoner kronor, för det tredje kvartalet i det brutna räkenskapsåret (15). Analytikerna hade i stället förväntat sig en förlust."

Enligt mig är de hjältar, som lyckas i en bransch som är så svår och konkurrensutsatt. I en bransch som tyngs av gamla monopol (SAS) med dess stora och dyra kostymer.

RyanAir pressar priser så att vi kan flyga inom Europa till ett vettigt pris!

Men, snart kommer "vi hatar RyanAir klubben" med moteld gapskrattt

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Vi flög för några år sedan från Alicante till Palma de Mallorca för under 10 €. Veckan efter sålde dom samma resa för 1 :arg:
rocio

Man får väl ta det lite som det är för de priserna som de kan flyga för! Det är ju lite backpacker stuk på Ryan men det duger ju om du inte ställer krav! Så upplever jag det i alla fall!

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Jag vet inte jag... Åker hem den 26:e en kortis och vi betalade 30 € st, vi är fyra stycken! Tycker inte Norwegian var speciellt nära... Men å andra sidan när jag åkte ner sist så var det sportlov tydligen, och då blev det billigare med Norwegian, så det spelar säkert roll vilken tid och vilka ev lov som är i sverige! Men det var ju bekvämare med Norwegian, och betydligt proffsigare!

Tycker det funkar bra med Ryanair men föredrar ju Norwegian. Då jag är norrifrån blir det ju en extra kostnad att ta sig till Nyköping oxå.

Bokade biljetter till Sv i Augusti. Med bagage etc blev det inte billigare för 3 pers. med Ryan. Men bättre flygtider.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

Nya trådar

Back
Toppen