Ryanair- fästingbett

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Nu blev det väl lite fel, i alla fall. Skylla fästingar på Ryanair??
De flesta vet nog vid det här laget, att en fästing är väldigt väldigt liten, innan den biter sig fast. Och när den biter sig fast, så bedövar den först området, annars skulle alla ta bort den omg, om det kändes. Efter någon dag / dagar märker man odjuret, men då är skada redan skedd!
Är "Flått" verkligen fästing?
Om så, hur kan de så säker veta att det var på planer det blev bitna, då ingen känner när den biter sig fast?
Hela historien verkar märklig om du frågar mig!
Månne Preciosa ha ett horn i sidan till Ryanair?

Själv flyger jag med det flygbolag som kan transportera mig från A till B för det bästa priset i relation till vad jag får. Många gånger är det Ryanair! Men att börja skrämmas med fästingar på Ryanair plan, det var lågflygning!

Det låter inte troligt att flera passagerare på samma flyg skulle bli bitna av en fästning INNAN de steg ombord. Fästingarna måste ha kommit in med personal/passagerare osv och sedan när det var färskt blod i sikte bet sig fast.
Dessutom tycker jag inte att detta var att "skrämmas", bara en nyhet bland andra. Nu råkade det vara Ryanair, som hade fästingarna ombord, men det kunde ha varit vem som helst.
F ö har Ryanair höjt sina priser såpass mycket att andra bolag blir billigare.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Nu blev det väl lite fel, i alla fall. Skylla fästingar på Ryanair??
De flesta vet nog vid det här laget, att en fästing är väldigt väldigt liten, innan den biter sig fast. Och när den biter sig fast, så bedövar den först området, annars skulle alla ta bort den omg, om det kändes. Efter någon dag / dagar märker man odjuret, men då är skada redan skedd!
Är "Flått" verkligen fästing?
Om så, hur kan de så säker veta att det var på planer det blev bitna, då ingen känner när den biter sig fast?
Hela historien verkar märklig om du frågar mig!
Månne Preciosa ha ett horn i sidan till Ryanair?

Själv flyger jag med det flygbolag som kan transportera mig från A till B för det bästa priset i relation till vad jag får. Många gånger är det Ryanair! Men att börja skrämmas med fästingar på Ryanair plan, det var lågflygning!

P har inget horn i sidan till nåt flygbolag, jag brukar bara förmedla det
som står i tidningarna och är så korkad så jag inte tror att dom ljuger :eek:
Nu visade dom ju en fästing på bild vad jag förstår?
Tyckte själv att det var konstigt. Flått=fästing enl googleöversättning.
F ö så brukar jag inte lägga in så mycket om Ryanair för alla tidningar
är spammade om det flygbolaget - varje dag....
Skulle bara bli för mycket.

Ciao P :eyes:
PS. Kanske var det loppor? DS.

Last edited:
När vi ákte frán Bogotá (med Air France) gick personalen runt och sprayade i planet iförda ansiktsmasker. Samtidigt sa man i högtalarna att vi inte skulle oroa oss, sprayen var totalt ofarlig....

Vi höll andan ett bra tag.

När vi ákte frán Bogotá (med Air France) gick personalen runt och sprayade i planet iförda ansiktsmasker. Samtidigt sa man i högtalarna att vi inte skulle oroa oss, sprayen var totalt ofarlig....

Vi höll andan ett bra tag.

Herreminje´jag hade dött på kuppen ;)

P redface

De kan väl inte spruta med vad som helst, hursom helst med tanke på alla allergiker och astmatiker??? Tänk om någon verkligen hade dött på kuppen? Hade det blivit mord, eller "bara" vållande till annans död?

P har inget horn i sidan till nåt flygbolag, jag brukar bara förmedla det
som står i tidningarna och är så korkad så jag inte tror att dom ljuger :eek:
Nu visade dom ju en fästing på bild vad jag förstår?
Tyckte själv att det var konstigt. Flått=fästing enl googleöversättning.
F ö så brukar jag inte lägga in så mycket om Ryanair för alla tidningar
är spammade om det flygbolaget - varje dag....
Skulle bara bli för mycket.

Ciao P :eyes:
PS. Kanske var det loppor? DS.

Spanienavisen är väl snäppet sämre än aftonbladet med att kontrollera sina källor, sà allt som stàr där är kanske inte sant ;)

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

Den var bra!

Fick lära mig: Kunden har inte alltid rätt men han/hon har aldrig fel. Men inte ens det tycks O'Leary ha fått lära sig.

Och i sak har han ju rätt, man får markera att man accepterar villkoren innan man bokar.

Nya trådar

Back
Toppen