Område

stenis

Medlem
Hur är det att bo i El Chaparal ? Vi ska ner och titta på ett radhus om några veckor och vill gärna få lite kommentarer angående det området.

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Jag var där för ca 5 är sedan och tittade pá ett hus. (Bor inte där)
Omrádet är väl typisk "urbanizaciòn", dvs massor med hus som ser likadana ut. Radhuslängor mest. Alla hus likande de övriga, alla gator ság likadana ut...Jag tánkte att jag skulle aldrig hitta hem där. Gatorna gick som i labyrint, även mäklaren hade svárt att hitta. Men nära till naturen och promenadstigar runt lagunen. Det finns dem som gár och badar i lagunen (även om man inte fár det) för det lär vara nyttigt mot all slags krämpor.
Jag ság ett par restauranger och mäklaren sa att det fanns en matvaruaffär där, men annat fár man ta sig till centrum för. Man kommer dit med buss men jag vet inte hur ofta den bussen gár, en gg i timmen?

Nya trådar

Back
Toppen