Ligga bekvämt och skönt!

Urb. Marbella

Ny medlem
Kan någon ge oss ett tips på var man köper kvalitetssängar i eller i närheten av Torrevieja? Skulle uppskatta att hitta resårmadrasser av svensk standard.
Med ryggbesvär är de spanska sängarna bl.a. allt för hårda. :confused:

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Vi köpte våra på Ikea i Murcia som ligger 6 mil från Torrevieja. Dom med svensk standard skall enligt info inte ha "C" (=continental) i sitt produktnamn.

//Jjanneman
:sol:

Jag köpte Sultan Florvåg på Ikea Murcia och lade ovanpå min gamla spanska madrass och den är toppen för min onda rygg. Lite som Tempur fast mycket skönare. Florvåg, som är mycket prisvärd, fick högsta betyg i en test bland flera dyra "fina" märkesmadrasser för något år sedan.
rocio

Kan bara hålla med att att Sultan Florvåg är toppen...vi har ävn Sultan Fonnes C som är otroligt skön att vila en trött rygg på thumb

Samtidigt somt man åker från Torrevieja mot Murcia och IKEA så får man en hel del fint att titta på då landskapet är riktigt fint att vila ögonen på. :)

Nya trådar

Back
Toppen