Jobb i Madrid

Jag är en svensk tjej på 22 år som ska flytta till Madrid den 25 juni. Jag har bott i Madrid augusti 2009- juni 2010, men då arbetade jag som barnflicka. Denna gången tänkte jag bo själv och söka ett "vanligt" arbete. Sen jag kom hem har jag arbetat inom skola, jag har arbetat med barn från 1 år till 16 år. Sedan augusti 2011 har jag arbetat som elevassistent åt en flicka på 7 år. Jag skulle gärna jobba inom detta igen eftersom jag har mycket erfarenhet, men jag är även sugen på att testa nya saker och är öppen för allt. Jag pratar spanska bra, engelska och svenska är flytande. Är det någon som har något tips om jobb? Eller vart det är bra att söka jobb? N.I.E? fixar man detta bäst på plats i Madrid eller kan man göra det hemma? Och hur lång tid tar det? Jätte tacksam för alla svar. Buen fin de semana :)

/ Josefina

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen