Hyra året runt

Piffpuffen

Ny medlem
Eftersom jag kollat runt en del vad gäller boende så kan jag lätt konstatera att prisvärt boende inte är några problem att hitta under lågsäsongen om man vill hyra längre perioder.
Men vart letar man om man vill hyra ett året-runt boende, och helst inte mitt i stan utan gärna lite "på landet"?

Behöver inte vara en superstort villa men jag hade gärna haft lite trädgård för odling och även för barn och hundar att kunna leka i :)

Nån som vet?

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Eftersom jag kollat runt en del vad gäller boende så kan jag lätt konstatera att prisvärt boende inte är några problem att hitta under lågsäsongen om man vill hyra längre perioder.
Men vart letar man om man vill hyra ett året-runt boende, och helst inte mitt i stan utan gärna lite "på landet"?

Behöver inte vara en superstort villa men jag hade gärna haft lite trädgård för odling och även för barn och hundar att kunna leka i :)

Nån som vet?

Vi har också kollat efter precis den typen av boende, för året runt och har efter många funderingar bestämt att då vi flyttar, i september, hyr vi ett hus via nätet någorlunda i närheten av där vi tänkt oss. Ciudad quesada, Rojales Montesinos. Ja någonstans där. Vi hyr bara en månad eller så då det är omöjligt att lita på annonserna på nätet. Väl på plats så sätter vi igång att leta efter det boende som vi verkligen vill ha. Förhoppningsvis går allt bra, annars får vi väl hyra en månad till, men bara månadsvis tills vi vet var vi vill bo permanent.

Ja det har jag också insett, att man först på plats kan boka ett längre boende. Men var letar ni?
Sidor på nätet?
Någonstans behöver vi ju börja ;)

Kolla om SU CASA MI CASA har någon långtidsuthyrning, annars så har Easybuy som nyligen bytt namn till Sell2go boende för långtidsuthyrning.
Lycka till!

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Ja det har jag också insett, att man först på plats kan boka ett längre boende. Men var letar ni?
Sidor på nätet?
Någonstans behöver vi ju börja ;)

Jag har skrivit det innan , det finns hur mycket som helst att hyra i Spanien. Nästan alla mäklare har en hel del hyresobjekt. För att inte bli lurad bäst att vara på plats. Starta med att välja område där ni vill bo , bo en kort tid på vandrarhem eller hotell. Gå runt och titta och förhandla!

Nån som vet?[/QUOTE

##redigerat av admin##
http://www.spainhouses.net

Last edited by a moderator:

Nya trådar

Back
Toppen