Lundberg
Medlem
Hej, jag skaffade ett mobilt bredband 2011-12-14 från vodaphone och skrev på ett kontrakt på 18 månader som går ut den 15 juni 2013. Bredbandet har knappt fungerat och nu vill jag säga upp den. När jag var nere i spanien sist så hjälpte ThePhone house mig att ringa vodaphone men då sa de att det var för lång tid kvar och att jag skulle kontakta dom innan den 15 juni. Men om jag gav vodaphone 70 euro så skulle jag få säga upp det nu, dock betala abonnemangs avgiften tills abonnemanget upphör.
Testade att ringa idag igen med hjälp av en person som pratar spanska och då sa dom samma sak att jag måste ringa just den 15 juni som är på lördag. Jag undrar om de ens har öppet då. Först då kan jag säga upp den. Dom kunde däremot inte svara på vad som händer om jag inte ringer den 15 om det förlängs med ett år automatiskt eller vad som händer.
Försöker hitta en mail adress till dom men det verkar omöjligt på deras sida.
Hur sjutton tar mig sig ur detta? Problemet är att numret till deras engelska avdelning svarar dom inte på längre och på websidan så är numret till den engelska avdelningen endast ett kortnummer vilket betyder att jag måste vara i Spanien för att ringa.
Någon som har någon ide eller vet hur jag ska göra? ;
Testade att ringa idag igen med hjälp av en person som pratar spanska och då sa dom samma sak att jag måste ringa just den 15 juni som är på lördag. Jag undrar om de ens har öppet då. Först då kan jag säga upp den. Dom kunde däremot inte svara på vad som händer om jag inte ringer den 15 om det förlängs med ett år automatiskt eller vad som händer.
Försöker hitta en mail adress till dom men det verkar omöjligt på deras sida.
Hur sjutton tar mig sig ur detta? Problemet är att numret till deras engelska avdelning svarar dom inte på längre och på websidan så är numret till den engelska avdelningen endast ett kortnummer vilket betyder att jag måste vara i Spanien för att ringa.
Någon som har någon ide eller vet hur jag ska göra? ;