Göteborg -> Cádiz

LSW

Ny medlem
Vilket är det bästa sättet att ta sig från Göteborg till Cádiz egentligen?
Jag sitter här och försöker hitta någon lösning, men hur jag än gör kan jag inte hitta något bra alternativ. Antingen får jag ta ett flyg till Frakfurt eller London, och därifrån ta ett flyg till Jerez, eller ta flyg ner till Malaga, därifrån tåg till Sevilla, och ytterligare ett tåg därifrån till Cádiz..
Jag blir galen, finns det verkligen inga direktflyg?
Ni som åkt till Cádiz, hur tog ni er dit?
Egentligen är det inte den krångliga och långa resan som bekrymrar mig, det är det dyra priset som blir av flera flygresor/tågresor som jag inte gillar..
Någon som har nåt förslag? :)

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Nu är det iofs 10år sen jag åkte dit men jag flög:
Sthlm-Madrid-Jerez och sen var vi flera på planet som skulle till Cádiz så vi delade taxi :-)
Men de flesta brukar nog flyga till Málaga och sen ta bussen. Hoppas du får ett bättre svar från någon annan.:-)

Nya trådar

Back
Toppen