Eurotele

Albañil

Ny medlem
Hej!

Är det fler som har eurotele med skandinaviska tv kanaler? Hur funkar det för er?
För mig har det krånglat sen dag ett med dubbla avgifter varje månad, och nu betalar jag normalt 24,90€/månad och då funkar inte det alls..... Blir så trött...
Jag försöker komma i kontakt med min bank,(Deutsche Bank i Torrelomas) att be dom ta bort autogiro till eurotele men jag kommer inte fram på deras telefon nr.
Kan jag ta bort autogiro från min banksida på internet? Hur isåfall?

Nu har jag bytt till Parabol Mats istället och kör med hans Ip-tv box.
http://www.parabolmats.com/kimasatellite2.html

/Patrik

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej Albañil!
Vi har haft Eurotele i flera år och det har aldrig någonsin varit något problem. Sändningarna fungerar perfekt och det dras korrekt 24.90 €/mån. thumb.
rocio

Hej!

Är det fler som har eurotele med skandinaviska tv kanaler? Hur funkar det för er?
För mig har det krånglat sen dag ett med dubbla avgifter varje månad, och nu betalar jag normalt 24,90€/månad och då funkar inte det alls..... Blir så trött...
Jag försöker komma i kontakt med min bank,(Deutsche Bank i Torrelomas) att be dom ta bort autogiro till eurotele men jag kommer inte fram på deras telefon nr.
Kan jag ta bort autogiro från min banksida på internet? Hur isåfall?

Nu har jag bytt till Parabol Mats istället och kör med hans Ip-tv box.
http://www.parabolmats.com/kimasatellite2.html

/Patrik

Hola Patrik!
På banksidan hos mig så kan man ta bort autogiro
men jag har inte din bank...Det står Domiciliación = autogiro

Om det inte går kan du inte gå in till Eurotele vid Europaparken då?
Slå näven i bordet :D Ja om du är här... Jobbar det inte en svensk tjej där?

Ciao P :sol:

Hej!
Det är väl på Scan Sat. Åtminstone jobbade det en svenska där tidigare. På Eurotele jobbar en svensk? kille från Sydamerika? Vi brukar kontakta honom om vi vill fråga något. Det finns även minst en norrman där.
rocio

Jag försöker komma i kontakt med min bank,(Deutsche Bank i Torrelomas) att be dom ta bort autogiro till eurotele men jag kommer inte fram på deras telefon nr. Kan jag ta bort autogiro från min banksida på internet? Hur isåfall?
Du kan gå in under "Operar -> Mis recibos -> Domiciliaciones -> Siguiente" och för Eurotele välja "Rechazar siempre" eller, om du har valt engelska som språk, "Operate -> My payments -> Direct debits -> Next" och där välja "Always reject".

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
De svarade på banken efter ca 20 samtal :) Så nu är det fixat iallafall!
Jag ska skicka ett brev med min signatur så tas det bort från deras Sida.
Såg att man kunde välja "Always reject" på direct debit.
Tack ska ni ha alla!thumb

Nya trådar

Back
Toppen