Er det noen som kunne tenke seg å treffe oss på Costa Blanca?

Silje

Ny medlem
Hei:)

Vi er en familie på 4 fra Norge som planlegger å flytte til Costa Blanca høsten 2011..

Jeg er 31, min mann 35 og barna er 4 og 12 år.

Vi vil bo nær en av de norske skolene
(som ligger i Rojales (Ciudad Quesada), eller Alfaz del pi eller i Albir)

Jeg og min mann planlegger nå å ta en tur i April/Mai til Alicante for å se oss litt rundt på disse stedene, snakke med folk som bor der, meglere, skolene osv...

Vi håper på å komme i kontakt med noen koselige skandinavere som bor på Costa Blanca, som kanskje kunne vist oss litt rundt i Torrevieja (eller Alfaz del pi/ Albir) og fortalt oss litt om hvordan ting fungerer thumb

Vi har fulgt boligmarkedet i 2 år nå, og vi ser at prisene fortsetter å synke..
Og vi er snart klar for å kjøpe bolig.

Men vi synes det er vanskelig å vite hvor man skal bo når man ikke kjenner noen i Spania og ikke har forhold til noen av plassene der det er Norske skoler...

Vi tenker kanskje å leie et hus en periode før vi kjøper også...for å se hvordan vi trives..men vi kommer til å selge huset vårt her i Norge uansett..
Spania it is!!

Vi skal til Fuengirola på ferie i August, så om noen bor i området der og kunne tenke seg å treffes, hadde vi blitt veldig glad!!;:;;)
Det ligger jo en norsk skole i Benalmadena også...men vi tenker først og fremst Costa Blanca...Vi får se...

Håper uansett på å få noen nye venner her inne på forumet, og mange tips og råd på veien

;;;;;) Silje og Co.

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
hej!

Vi flyttar ner till alfaz nu i augusti med våra tre barn com är 5,7 och 9.
Vi kommer i princip bo vägg i vägg med noska skolan! :)
Hoppas oå på att hitta nya glada vänner att redan nu börja "lära känna" för att snabbare komma in i det nya livet där nere!
Hoppas vi hörs!

Ha det!
MVH: Carola 31 år i sverige

Nya trådar

Back
Toppen