Calahonda på sommaren...?

keyser söze

Ny medlem
Hallå alla glada!

Har många somrar, och vintrar, besökt Fuengirola men nu har jag fått erbjudandet att hyra en lgh i Calahonda några veckor under sommaren.

Har försökt läsa mig till lite om området och hittar en del negativa saker här på sidan.

Har själv aldrig varit i just Calahonda men hur är det där egentligen? Just denna lgh ligger på Avenida del Sol (Miraflores).

Någon med erfarenhet? Har ganska svårt för engelsmän och vill inte hamna mitt bland massa såna...

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Som du säger är Calahonda väldigt "engelskt! Avenida del Sol (Miraflores) ligger däremot mer i det som kallas Riviera del sol. JAg har bara bott där nån höstvecka, men ganska trevligt där. Det som man kan klaga på är väl att det inte är några superstränder, men annars helt OK. Nära till Fuengirola om man vill se sig om.

Göran

Ok! Kommer förmodligen ha bil under hela perioden så det är väl inte hela världen att röra på sig. Vill inte vara fast i Calahonda hela perioden heller utan vill ju kunna åka iväg lite :)

Nya trådar

Back
Toppen