Mitt önskeboende är:
Centrala Torre, inte allt för långt från ett grönområde/park där det är tillåtet att rasta min hund,
det ska vara hyffsat nära till mataffär och gärna inte allt för långt till någon strand heller (spelar inte jättestor roll för jag lär ju inte ligga där dygnet runt).
Pool är absolut inte nödvändigt, men Internet är nödvändigt.
Men Billigt, så billigt som det bara går att få för en tjej med en liten hund.
Jag bor just nu på 37kvm här hemma, så storleken spelar inte riktigt någon roll
Jag har inte bil eller körkort och siktar på att köpa en cykel vid tillfälle, men kommer ju inte att ha tillgång till en den första tiden i alla fall.
Jag har försökt hitta vart olika områden i Torre finns via Google Maps, men dom olika stadsdelarnas namn verkar inte vara markerade, tyvärr.
Och till min stora fråga: Vart ligger egentligen själva Centrum i Torre??
Jag tillägger att jag är 33 år,rök/snusfri, inte partajar och är lugn av mej, det enda "negativa" med mej är min hund Trille, en Malteser på 3,5 kg. Liten, världens snällaste och skäller aldrig.
Vet inte om det är något som kan spela någon roll, men jag skrev det i alla fall
Flyttdatum är inställt på nästa sommar/höst, 2013 alltså.
Är det någon som har något förslag till mej?
// Sissi
Centrala Torre, inte allt för långt från ett grönområde/park där det är tillåtet att rasta min hund,
det ska vara hyffsat nära till mataffär och gärna inte allt för långt till någon strand heller (spelar inte jättestor roll för jag lär ju inte ligga där dygnet runt).
Pool är absolut inte nödvändigt, men Internet är nödvändigt.
Men Billigt, så billigt som det bara går att få för en tjej med en liten hund.
Jag bor just nu på 37kvm här hemma, så storleken spelar inte riktigt någon roll

Jag har inte bil eller körkort och siktar på att köpa en cykel vid tillfälle, men kommer ju inte att ha tillgång till en den första tiden i alla fall.
Jag har försökt hitta vart olika områden i Torre finns via Google Maps, men dom olika stadsdelarnas namn verkar inte vara markerade, tyvärr.
Och till min stora fråga: Vart ligger egentligen själva Centrum i Torre??
Jag tillägger att jag är 33 år,rök/snusfri, inte partajar och är lugn av mej, det enda "negativa" med mej är min hund Trille, en Malteser på 3,5 kg. Liten, världens snällaste och skäller aldrig.
Vet inte om det är något som kan spela någon roll, men jag skrev det i alla fall

Flyttdatum är inställt på nästa sommar/höst, 2013 alltså.
Är det någon som har något förslag till mej?

// Sissi