Bo med spanjorerna utanför Fuengirola

the teacher

Ny medlem
Hej!
Jag hittade till detta forum då jag och min familj har planer på att flytta till Spanien. Området vi tittar på är omkring Fuengirola pga att det är där vi vill jobba. :)

Vi vill så fort som möjligt integreras i samhället och vill därför bo så spanskt som möjligt. Vi söker ett lugnt område/by där det passar för en barnfamilj att växa upp.

Min fundering är om det finns någon i detta forum som kan ge förslag på någon trevlig by eller liknande nära Fuengirola.

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hola The teacher!

Ja du det verkar tomt på tips runt Fuengirola.. think
Dom flesta skandinaver bor väl inne i stan och ev i urbanisationer.
Om vi går bet här på forumet när det gäller Costa del Sol
så brukar jag hänvisa till tidningen Sydkusten.es (på nätet) som har frågespalt,
radannonser och experter..Ställ din fråga där så kan nog dom som
bor där ha något att komma med..Dom läser den där.
Även en annan tidning Svenska Magasinet.nu håller till där nere..

Ok, alltid något..skriv gärna och berätta hur det går så får andra
som vill bo däråt också läsa sen här på forumet!

Ciao så länge P :love:

Hola teacher!

Hur är era kunskaper i spanska? Jag tror att detta är förutsättningen för att verkligen kunna integreras i samhället. Kan ni spanska så tror jag inte det spelar någon roll var ni bosätter er i Fuengirola-trakten.
Mvh
Monica

Nya trådar

Back
Toppen