Beställa mobiltbredband över Internet

Perra

Medlem
Hej,

Eftersom allt man skall göra i form av köpa/beställa osv i Spanien alltid tar en dag(som jag hellre spenderar på playan eller i en trevlig bar) och aldrig går smidigt så tänkte jag försöka beställa ett mobiltbredband över webben. Hur trevligt vore det inte om det låg i postlådan när man kom ner nästa gång(ja jag vet..jag drömmer antagligen).

Men på riktigt, hur svårt kan det vara?

Jag gick bet i slutet på phonhouse.es beställningsportal, där de var ett tvingande fält där man skulle ange den operatören man har idag och dess mobilnummer. Detta då de skickar ut ett sms som man skall svara på som någon slags säkerhet/verifiering. Telia fanns inte i listan direkt:(

Någon som varit modig och "fått till det"?

/ Perra

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Jag hade kontakt med företaget citymovil tidigare och förstod att man kunde fixa detta via internet. Är inte säker dock eftersom det visade sig att min hyresvärd hade Wifi i huset så jag behövde aldrig testa. Nåt att kolla kanske?

Jag hade kontakt med företaget citymovil tidigare och förstod att man kunde fixa detta via internet. Är inte säker dock eftersom det visade sig att min hyresvärd hade Wifi i huset så jag behövde aldrig testa. Nåt att kolla kanske?

Jo vi har dessa och det går fint. Annars har dom kontor på Alfed Nobel 143 och det tar max 10 min att fixa.

//Eckhoff

Tack för tipsen!! Skall djupdyka i priserna/erbjudanden ikv.

10min kan jag leva med:)

/ Perra

Nya trådar

Back
Toppen