arbete i spanien/teneriffa sökes

Status
Stängd för vidare inlägg.

michaela.k

Ny medlem
jag är en glad 20-åring som söker lite mer spännande utmaningar och söker mig därför utomlands. jag har tidigare varit på teneriffa och semestrat i las americas (precis som alla andra, haha!) och känner till staden en del och det skulle vara väldigt trevligt att komma tillbaka eftersom jag älskar ön, men gärna också andra delar av spanien. vilken typ av jobb som erbjuds spelar nästan ingen som helst roll utan jag är väldigt flexibel och gillar att lära mig nya saker.

jag är utbildad inom media med inriktning journalistik (läst all grundläggande media och även textkommunikation, multimedia och datakunskap samt drama), men även inom försäljning (också som arbetsledare) samt inom barnomsorgen (förskola/dagis).

jag är en väldigt envis ung dam som ser det mesta från den ljusa sidan och har ett gott sinne för humor. jag har dessutom ett brinnande intresse för design, drama och andra estetiska saker och ting, men jag är också väldigt intresserad av språk och är öppen för att lära mig nya hela tiden. talar flytande svenska, god engelska och lite spanska (läste under 3,5 år i grundskolan innan jag slutade, vilket jag ångrar starkt idag).
om någon har något förslag på var man kan hitta/söka jobb eller har förslag på jobb, är ni mer än välkomna att kontakta mig!
på återseende, trevlig dag/kväll, med vänlig hälsning och allt det som hör till ;)

//michaela

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Status
Stängd för vidare inlägg.

Nya trådar

Back
Toppen