Ja då sitter man på Orust sen ett par dagar och längtar ner igen.... Vilken fantastisk ort! Vilket underbart vatten! God mat! MYCKET trevliga och hjälpsamma människor. Bra och billig tandvård (jajamän.... jag bet av en tand i Spanien). Bra och billig veterinärvård (jajamän..... ena hunden opererades). Billigt trim (jajamän... vi passade på). Billig bilvård (jajamän... airconden behövde fyllas på, en extranyckel beställas och ...).
Jag är så glad att vi hamnade på denna underbara ort. Min familjs paradis!
Lider förstås även med de spanjorer som inte har pengar så att de klarar sig och hundar och katter som saknar hem. Det finns alltid en baksida på medaljen.
Om någon vill veta något om denna ort (nja två kan man säga: Los Narejos OCH Los Alcazares) är det bara att fråga. Eller om praktiska saker...
Nu ska det pluggas spanska!spainsmile
Jag är så glad att vi hamnade på denna underbara ort. Min familjs paradis!
Lider förstås även med de spanjorer som inte har pengar så att de klarar sig och hundar och katter som saknar hem. Det finns alltid en baksida på medaljen.
Om någon vill veta något om denna ort (nja två kan man säga: Los Narejos OCH Los Alcazares) är det bara att fråga. Eller om praktiska saker...
Nu ska det pluggas spanska!spainsmile