Tidningar i Fuengirola/Marbella ?

Diskussion i 'Leva och Bo i Spanien' startad av cilla, 24 januari 2010.

  1. cilla

    cilla Ny medlem

    Blev medlem:
    12 januari 2008
    Inlägg:
    44
    Mottagna gillanden:
    0
    halloj alla / hola a todos, befinner mig i marbella och undrar var delas En Sueco ut? Vore jätte snällt om nån kunde tipsa var? Det kan också vara i någon närliggande ort, som Fuengirola mfl..

    Finns även svenska magasinet eller nån annan svensk/skandinavisk tidning på ngt ställe här omkring, eller måste man abonnera på den?
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Vitlöks-Lena

    Vitlöks-Lena Ny medlem

    Blev medlem:
    18 februari 2009
    Inlägg:
    113
    Mottagna gillanden:
    5
    Oj, var finns de inte i Fuengirola? Sydkusten, En sueco och Svenska Magasinet delas ut på hundratals ställen. Senast tog jag en av dem på Sannas Moda (Marimekko-butiken) på Avda. Los Boliches. Café Kardemumma (Edif. Jupiter), Avda Jesus Santos Rein har dem, troligen även Anni’s Vitalshop i samma kvarter, Casa Nordica, livsmedelsbutiken nära Feria-platsen. Frisörerna Amador och Sofie i Las Rampas brukar ha Sydkusten och kanske något av de glansiga magasinen också. Svenska Magasinet har dessutom sin redaktion centralt i Fuengirola, på Calle Quemada 10. I den här staden behöver man inte gå långt efter de svenska tidningarna.
     
  4. cilla

    cilla Ny medlem

    Blev medlem:
    12 januari 2008
    Inlägg:
    44
    Mottagna gillanden:
    0
    ja men det var jättebra, tack får gå till någon av dessa imorgon. Frågade några i en butik idag, men de visste inte. förmodade också att de skulle finnas på flera ställen, därför blev jag konfunderad när jag inte såg de. :)
     

Dela sidan

Laddar...