Visitkort GRATIS!

Diskussion i 'Övrigt - Ordet är fritt' startad av rocio, 20 februari 2013.

  1. rocio

    rocio Aktiv medlem

    Blev medlem:
    1 mars 2012
    Inlägg:
    1.500
    Mottagna gillanden:
    18
    Hej allihopa!
    Ni har väl sett annonsen på Vistaprint här på forumet? Sedan många år tillbaka ser jag till att ha nya, fräscha visitkort med aktuella, både svenska och spanska adresser och tel.nr tillhands vart jag än är (i Spanien alltså). Det har besparat mig mycket tid och många "suck och stön" i köer ;:(. Det är ofta lite svårt att bokstavera sitt namn, gatunamn o.s.v. på banker t.ex. Det är lätt att det blir fel. Dom blir så tacksamma när man sticker fram visitkortet och allt går mycket smidigare. Om ni går in på www.vistaprint.se/gratis så får ni 250 visitkort gratis + en v.korthållare för bara fraktkostnaden.
    Det här var bara ett litet praktiskt tips. Om ni andra har några tips att komma med som kan göra vardagen lite enklare i Spanien så kan ni väl dela med er. Det vore åtminstone jag tacksam för ;:;;).
    rocio
     
    goranwint gillar detta.
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Noman

    Noman Medlem

    Blev medlem:
    31 december 2012
    Inlägg:
    655
    Mottagna gillanden:
    8
    Jo de har ju "fantastiska" priser. Beställde en gratispryl som till slut gick på 119:- med frakt. De är som flugpapper och fullständigt bombarderar dig med nya erbjudanden på mail år ut och år in. Står man ut med det och att avregistrering oftast inte fungerar så är det OK.
     
  4. rocio

    rocio Aktiv medlem

    Blev medlem:
    1 mars 2012
    Inlägg:
    1.500
    Mottagna gillanden:
    18
    Hej Noman!
    Visst har dom "fantastiska priser". Får man 250 st. visitkort och en snygg v.kortshållare i metall för bara fraktkostnaden, 39 kr ev. 49 kr, så tycker jag att det är "fantastiskt" billigt. Vad du sedan har köpt "gratis" och betalat 119 kr för vet inte jag. Jag tycker bara att ide'n med visitkort överhuvudtaget är bra think.
    rocio
     
  5. Noman

    Noman Medlem

    Blev medlem:
    31 december 2012
    Inlägg:
    655
    Mottagna gillanden:
    8
    En mugg gapskrattt
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. rocio

    rocio Aktiv medlem

    Blev medlem:
    1 mars 2012
    Inlägg:
    1.500
    Mottagna gillanden:
    18
    Tja, Noman!
    Det hade nog varit billigare att köpa muggen i Palma :cheeky.
    rocio
     
  8. Janneman

    Janneman Medlem

    Blev medlem:
    21 mars 2013
    Inlägg:
    383
    Mottagna gillanden:
    10
    Tack rocio för tipset! thumb
    Vår adress tar ju upp ett halv A4 känns det som och skall man dessutom uttala detta på knagglig spansk/engelsk/svenska så är det ju kört. :D
     
  9. Nalle

    Nalle Mycket välkänd medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2010
    Inlägg:
    3.778
    Mottagna gillanden:
    750
    Sist jag beställde hade de reklamen pà baksidan. Du kan slippa denna men dà blir inte korten gratis.
     
  10. Janneman

    Janneman Medlem

    Blev medlem:
    21 mars 2013
    Inlägg:
    383
    Mottagna gillanden:
    10
    Dom jag fick i veckan fanns det ingen reklam alls på....men det var inga "gratiskort" Har köpt tidigare och då var det smygreklam på dessa och det kändes inget vidare att dela ut.

    Nu betalade vi 155:- för 250 stycken inkl. porto. Fick de beställda korten på 4 dagar fast det stod att det skulle ta 14 dagar och det känns ok men nu blir man mejlbombad flera gånger om dagen om att beställa annat så nu har man fått markera dom som spam....:arg:
     
  11. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

  12. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Annars är det lätt att göra sina vistkort själv, med hjälp av ett vanligt skrivprogram (Word). Man använder sen ett lite tjockare papper för att printa ut dem.
     
  13. rocio

    rocio Aktiv medlem

    Blev medlem:
    1 mars 2012
    Inlägg:
    1.500
    Mottagna gillanden:
    18
    Om man, som jag, bara ska använda visitkortet för att underlätta när namn och adress ska uppges t.ex, så gör det inget att tillverkarens firmalogga finns påbaksidan av korten. Då är dom gratis, man betalar bara fraktkostnaden. Det är skillnad om korten ska representera mitt eget företag, då är det kanske inte så lämpligt.
    rocio
     
  14. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Min vän använder adresser som hon klipper ut ur brev som hon mottagit. Garanterat gratis. Och enkelt.
     

Dela sidan

Laddar...