VILL HA KOMPISAR I ALTEA OMRÅDET! :)

Diskussion i 'Flytta till Spanien' startad av groth79, 20 mars 2010.

  1. groth79

    groth79 Ny medlem

    Blev medlem:
    20 mars 2010
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    hej.. vi flyttar till Spanien efter sommaren och behöver nu hitta ett litet nätverk av trevliga människor på plats! :)

    Vi har tre barn i åldrarna 5,7,8 två pojkar och en flicka, så vad jag hoppas med detta är att redan nu få ihop ett socialt nätverk med andra svenskar,norskar,spanska, etc att lära känna och umgås med som då gärna har barn i mina barns åldrar så de kan leka och ha kul samtidigt som vi har det! :)
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. HeleneE

    HeleneE Ny medlem

    Blev medlem:
    29 juni 2008
    Inlägg:
    41
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej, va kul att flytta ner med barnen, får man fråga vilken skola ni har valt?
     
  4. groth79

    groth79 Ny medlem

    Blev medlem:
    20 mars 2010
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    jag har valt att sätta barnen på en spansk skola... fastän jag bor granne med norska skolan ;)
    Men vi kom fram till att det är ju i Spanien vi ska bo och då vill vi ju att det är som spanskar vi lever! ;)
    Var bor du/ni?

    MVH: Carola
     

Dela sidan

Laddar...