Vill du ha en hund?

Diskussion i 'Torrevieja' startad av Preciosa, 6 juni 2011.

  1. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. frida

    frida Medlem

    Blev medlem:
    17 februari 2008
    Inlägg:
    177
    Mottagna gillanden:
    0
    så hjärtskärande, jag och Patrick har ju jobbat med detta som voluntärer på olika hundhem och det fortfarande chockerande att se detta djurplågeri 2011! Skulle önska fler uppe i Norden kunde ta sig an dessa små oskyldiga varelser som inte bestämt själva att finnas till och föddas på ett hundhem eller ute på gatan..

    [​IMG]
     
  4. GunillaEvertsson

    GunillaEvertsson Ny medlem

    Blev medlem:
    18 april 2009
    Inlägg:
    62
    Mottagna gillanden:
    0
    tyvärr tyvärr så är det så här men som vi talade om tidigare så finns det värre områden i Europa, bland annat Grekland och Rumänien.. Skulle gärna vilja att resten av Europa bojkattade dessa länder pga deras hemska djurhållning.
     
  5. Eric

    Eric Ny medlem

    Blev medlem:
    22 maj 2010
    Inlägg:
    32
    Mottagna gillanden:
    0
    För många år sedan hämtade jag en hund från ett stall i alicante det var en vuxen hund som varit vild.. i Början gick det bra men riktigt tam blem den inte tokig om det låg mat framme och den ville alldrig vara inne.. men jag älskade honnom..

    Vill man ha en familje hund ska man ta en valp..

    Lycka till och tänk på lång sikt inte kort
     

Dela sidan

Laddar...