Partner till webhotell...

Diskussion i 'Starta och driva företag i Spanien' startad av Patrik Isaksson, 22 juni 2014.

  1. Patrik Isaksson

    Patrik Isaksson Ny medlem

    Blev medlem:
    1 juni 2014
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Söker samarbetspartners för start av försäljning av webhotells tjänster nere på Costa Del sol området till småföretagare där...

    Jag har 15 års erfarenhet av webbhosting - fd. delägare i 2 svenska webbhotell .. tekniker med linux och opensource erfarenhet ...men nu söker jag mig neråt solen... pratar ingen spanska ...ännu...

    Driver idag ett webhotell som riktar sig till småföretagare med bra priser och kvalitets leverans av tjänster. Söker någon som kan tänka sig jobba mot spanska och engelsk talande småföretagare nere på costa området.

    I konceptet finns allt redan igång - från domän registrering till automatisk konfigurering av webbpaket, kund support online till fakturering och betalningslösningar - ingen större teknisk kompetens behövs då allt sköts via webbgränssnitt.

    Kan erbjuda företagare bland annat e-handels site med fri domän registrering och webbplats från ca 3 euro i månaden.... sätter egna priser och paket efter behov.

    Nyfiken och det låter intressant - kontakta mig .. är öppen för diskussioner och olika former av samarbete.. finns färdiga hotell som du kan få kika på - samt återförsäljare som är igång..

    Kan även lansera en form av franchising inom detta området ...

    Inga större investeringar behövs - och jag söker ej kapital - enbart någon att samarbeta med som vill ta detta med mig till costa området. Domän för iden finns redan...och är sjösatt med ett demo hotell fullt fungerbart...mejla mig för info om domänen ...

    Huvudsiten ..

    www.coffeebreakhosting.com

    E-handels site demo - http://demo.coffeebreakhosting.com

    Ni kan få kika på administrationen av ehandels siten - finns på 40 olika språk och är fullt integrerbar med alla större betalningslösningar och fraktbolag (dhl, ups med mera) ... ehandels siten ingår fritt i alla webhotells paket - enbart konfigurering behövs göras... vilket jag har stor erfarenhet av ...

    Jag pratar ingen spanska och har ingen erfarenhet av spansk företagskultur - söker därför dig som tycker detta låter intressant och som har den kompetens och nätverk jag saknar för att lansera detta... kan bedrivas på deltid ... tanken är inte att bli miljonär på detta - utan leva i solen ;) ...

    Kontakta mig ...

    [email protected] / [email protected]
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. MagnusH

    MagnusH Medlem

    Blev medlem:
    22 juli 2014
    Inlägg:
    136
    Mottagna gillanden:
    3
    Hej!

    Har du hittat någon samarbetspartner eller är det fortfarande aktuellt?
     

Dela sidan

Laddar...