Nyblivna hus köpare

Diskussion i 'Orihuela Costa' startad av Dagotto, 19 juni 2014.

  1. Dagotto

    Dagotto Ny medlem

    Blev medlem:
    16 juni 2014
    Inlägg:
    44
    Mottagna gillanden:
    0
    Hola på er alla.
    Ja där tog mitt spanska ordföråd slut, Vi dvs jag Bengt och min fru Ulla har nyligen köpt ett radhus i Villa Martin (Blue Lagoon) som vi får tillträde till under Juli och vi längtar sååå.
    Vi ville passa på att tacka alla för värdefull info som vi har haft stor nytta av då vi som många andra funderar på, Ska man köpa/hyra bil? Pool eller inte? Mm mm.
    Vi tycker ni är grymma med all er kunskap och hjälpsamhet.
    Lite om oss: Är runt 60 års åldern med barna sinnet kvar har några jobbår kvar
    Har en liten hund (Otto) har husbil som vi tänker använda under somrarna i Sverige,Bor i Varberg.
    Vi ser framemot att träffa nya vänner nere i Spanien och vill passa på att önska er alla en riktig trevlig midsommar.
    Många kramar önskar Ulla och Bengt.;:;;)
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. rocio

    rocio Aktiv medlem

    Blev medlem:
    1 mars 2012
    Inlägg:
    1.500
    Mottagna gillanden:
    18
    Välkomna hit och
    Glad Midsommar till er och alla andra!
    rocio
     
  4. Helen1

    Helen1 Känd medlem

    Blev medlem:
    16 juli 2012
    Inlägg:
    660
    Mottagna gillanden:
    271
    Hej Ulla och Bengt!

    Vad roligt att ni har hittat er pärla. Det är hemskt att behöva vänta - jag skulle vilja ha ett snack med den som "uppfann" ordspråket "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge". Det ska stå ALLTID, allt annat är en lögn. :)
    Ha en trevlig midsommar ni också!
    /Helen
     
  5. Uffetrader

    Uffetrader Ny medlem

    Blev medlem:
    19 december 2011
    Inlägg:
    409
    Mottagna gillanden:
    11

    Den var BRA! Instämmer i det graciass
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Grattis Ulla och Bengt, och välkomna till Spanien!
     
  8. wille

    wille Medlem

    Blev medlem:
    20 augusti 2011
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    1
    Välkomna!

    Villa Martin är trevligt och lugnt. Vi bor i Playa Flamenca som ligger väldigt nära VM. Är numera pensionärer och kommer att vistas i Spanien höst och tidig vår. Hoppas vi kan mötas nån gång!
     
  9. Dagotto

    Dagotto Ny medlem

    Blev medlem:
    16 juni 2014
    Inlägg:
    44
    Mottagna gillanden:
    0
    Tackar
    Det hadde varit roligt att ses någon gång vi får se när vi kommer ner,
    Hadde väl oxå tänkt att åka under vinter/vår men nu gäller juli/aug Phu säkert göörvarmt då men går nog ända.
     
  10. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Det blir varmt! Men man kan tänka att spanjorerna har levt i denna värme hur länge som helst. Och de har klarat sig, nästan alla...
    För min egen del kan jag säga att jag promenerar inte lika fort i värmen. Och är inomhus under siestan.
     

Dela sidan

Laddar...