Mailadress till Ryanair?

Diskussion i 'Flyg' startad av LSW, 10 juli 2010.

  1. LSW

    LSW Ny medlem

    Blev medlem:
    11 januari 2010
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    0
    Ryanair

    alltså jag håller på å bli galen här.. Är det någon som vet om Ryanair har en mail som man kan kontakta dem på?? Letat och letat, men kan inte hitta..
    Dom måste väl ändå ha en mailadress eller?? :confused:

    ____
    Edit;
    Ok, jag har nu fastställt att ryanair inte har någon mailadress. läste någon annan stans att det var för att dom ju inte kan tjäna några pengar på mail som dom kan på telefonsamtalen...

    Jaja.

    Men då frågar jag er om det är någon som har koll på varför man nu bara kan välja att checka in EN väska hos ryanair och inte två?
    Så kan dom väl inte bara göra? ändra sådär? Jag måste ju ha med mig alla mina väskor när jag åker hem från spanien sen.. :p
     
    Last edited: 10 juli 2010
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. petronella

    petronella Ny medlem

    Blev medlem:
    15 december 2008
    Inlägg:
    19
    Mottagna gillanden:
    0
    bra fråga, men har själv aldrig åkt eller bokat ryanair.. :( så kan inte hjälpa dig, men det låter konstigt, hoppas någon annan kan hjälpa dig.
     
  4. A-Lotta

    A-Lotta Medlem

    Blev medlem:
    21 augusti 2009
    Inlägg:
    396
    Mottagna gillanden:
    13
    Hej

    Detta måste de ha ändrat nyligen. Jag bokade den 8 el 9 juni då kunde man ha 2 väskor med 15 kg vardera.

    Vill du ha info ring till flygplatsen det gjorde jag:) de svarade gärna på mina dumma frågor angående hur man checkade in på nätet. En gång fick jag inget svarsmail med bekräftelse på min bokning. Pratade med informationen på Skavsta tjejen gick in i datorn och kollade min bokning som var OK.

    Lotta
     
  5. Backis

    Backis Ny medlem

    Blev medlem:
    16 februari 2009
    Inlägg:
    379
    Mottagna gillanden:
    13
    Har rest med Ryan några gånger och lärt mig att det inte går att resonera med dem. Passar det inte kan du resa med ett annat bolag är standarsvaret.. Det är billigt, man får inget man inte betalar för och mycket går inte att få ens mot betalning.

    Men reser man med enbart handbagage och accepterar deras villkor fungerar det utmärkt för det allra mesta. Går och kommer i tid, små och lättpasserade flygplatser. Litet som att åka buss.

    Så tyvärr LSW, måste jag ge dig rådet att inte bråka med dem. Det ger inget resultat mer än att du blir arg.
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. PeterLarsson

    PeterLarsson Ny medlem

    Blev medlem:
    17 februari 2008
    Inlägg:
    245
    Mottagna gillanden:
    9
    Skrämmande attityd från ett så stort flygbolag!!
     
  8. Matrix

    Matrix Ny medlem

    Blev medlem:
    24 september 2008
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    0
    RyanAir +353 18121212 Head Office,
    RyanAir +353 12497791 Bookings,
    RyanAir +353 12497700 Customer services menu,
    RyanAir +353 18121228 Customer services,
     
  9. Zoom

    Zoom Ny medlem

    Blev medlem:
    27 april 2008
    Inlägg:
    42
    Mottagna gillanden:
    0

Dela sidan

Laddar...