La vida en Mallorca

Diskussion i 'Mallorca' startad av Daniella, 11 maj 2011.

  1. Daniella

    Daniella Ny medlem

    Blev medlem:
    11 maj 2011
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej! Jag är en glad tjej på 20 år som bor här på Mallorca. Har varit här i några veckor nu och träffat underbara människor och haft otroligt kul. Jag tycker alltid det är roligt att lära känna nytt folk, så om det finns nån kul därute i min ålder som bor på Mallorca (nära palma) och har lust att ses på en kaffe eller ett glas vin så tveka inte att höra av er!

    kika gärna in på min blogg också om ni vill läsa om ett fartfyllt liv här på Mallorca!

    every day is like a new beginning - 22.07 - daniellapalm - Starta en gratis blogg och börja blogga själv.

    Ha det bra!
    /Dannie
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. davve

    davve Ny medlem

    Blev medlem:
    21 januari 2008
    Inlägg:
    90
    Mottagna gillanden:
    1
    Bienvenido! försökte besöka bloggen men länken verkade inte funka?
     

Dela sidan

Laddar...