Jobb i Valenica

Diskussion i 'Jobbannonser' startad av Discostickan, 28 oktober 2014.

  1. Discostickan

    Discostickan Ny medlem

    Blev medlem:
    28 oktober 2014
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej! Då jag har en flickvän som normalt sett är boende i Valencia så börjar det bli dags för mig att även söka mig från detta gråmulna land vi kallar Sverige. Jag har i grund och botten inga större kunskaper inom spanska (grundläggande fraser & ord) men håller nu på att lära mig. Flytande i både svenska & engelska. Jag är 20-21 år. Jobbar för nuvarande inom telefonförsäljningsbranschen.

    Någon som har tips gällande dels bra sidor, eller kanske rentav kontakter eller erfarenhet av att jobba i Valencia?

    Tack på förhand! graciass
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. erkki

    erkki Känd medlem

    Blev medlem:
    26 september 2014
    Inlägg:
    1.034
    Mottagna gillanden:
    123
    Hej fråga din flickvän
     
  4. pozuela

    pozuela Medlem

    Blev medlem:
    11 maj 2011
    Inlägg:
    289
    Mottagna gillanden:
    6
  5. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Inte snällt sagt :eyes:
    Om hon är spansk så är det väl lite svårt med sidor som han
    kan förstå...

    Men Discostickan, googla på Jobb i Spanien så får du upp
    sidor och här i denna kategori finns säkert trådar om
    jobbsidor. Om du klickar på vänster sida innan du
    läser inläggen.
    Arbetsförm brukar ha nån sida också.

    Lycka till P thumb
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Sharky

    Sharky Känd medlem

    Blev medlem:
    28 februari 2011
    Inlägg:
    1.520
    Mottagna gillanden:
    355
    Inte negativ ...men Spanien har minst 25 procents arbetslöshet och bland ungdomar över 50 procent.
     
  8. erkki

    erkki Känd medlem

    Blev medlem:
    26 september 2014
    Inlägg:
    1.034
    Mottagna gillanden:
    123
    Hej längst ner finns Jobb i spanien kolla där
     

Dela sidan

Laddar...