Istället för Blocket, annonsera i gamla Gula tidningen gratis

Diskussion i 'Övrigt - Ordet är fritt' startad av Eldorado, 8 juni 2011.

  1. Eldorado

    Eldorado Avstängd

    Blev medlem:
    1 april 2008
    Inlägg:
    608
    Mottagna gillanden:
    0
    Gamla Gula Tidningen som alla älskade köptes upp av Eniro och finns kvar undanskymt men gratis fortfarande när Blocket tar betalt
    http://kopochsalj.eniro.se/
    Lite dumt då Eniro går dåligt och Gulan gick bra. Jag fattar inte att den går så dåligt, är Blocket så mkt bättre?

    Jag gör reklam för den, för jag gillade GT och ogillar att betala 40:- för något att ge bort eller inte säljs.
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. pozuela

    pozuela Medlem

    Blev medlem:
    11 maj 2011
    Inlägg:
    289
    Mottagna gillanden:
    6
    Hej, Jag har annonserat ibland på Eniro men där får man inte många svar. Eller om jag säljer fel saker.... det vet jag inte. Absolut, jag tycker som du, varför ska man betala när det finns gratis sajter? Och jag hade ingen aning att det kostar så mycket på Blocket... Vet du om det är lika dyrt på Tradera? Har du sålt där?
     
  4. Hedin

    Hedin Ny medlem

    Blev medlem:
    18 februari 2008
    Inlägg:
    83
    Mottagna gillanden:
    0
    Håller med dig fullkomligt Eldorado! Blocket höjer också några kronor varje lite då och då.. de har totalt svenskarna i sitt grepp. Önskar att det kom ett alternativ, men så länge "alla" annonserar där så är det ju dit man vänder sig. Man vill ju sälja ngt så snabbt som möjligt, och ja det är en väldigt användarvänlig sida.
     
  5. GunillaEvertsson

    GunillaEvertsson Ny medlem

    Blev medlem:
    18 april 2009
    Inlägg:
    62
    Mottagna gillanden:
    0
    Tradera är dyrare än alla de andra alternativen :( de tar dels en fast avgift och sedan en procentuell
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Eldorado

    Eldorado Avstängd

    Blev medlem:
    1 april 2008
    Inlägg:
    608
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag har bara fått svar om bostad i Eniro och tycker att de ska lyftas upp, annars läggs det nog ner. Vi får tipsa flera.
    Det som fungerade bra i gamla GT fungerar inte alls i Eniro men deras annonser kommer upp i sök på Google.
     

Dela sidan

Laddar...