glutenfritt

Diskussion i 'Torrevieja' startad av Bitteju, 12 februari 2015.

  1. Bitteju

    Bitteju Medlem

    Blev medlem:
    1 november 2013
    Inlägg:
    71
    Mottagna gillanden:
    1
    Var kan jag hitta glutenfritt mjöl och fiberhusk?
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. rocio

    rocio Aktiv medlem

    Blev medlem:
    1 mars 2012
    Inlägg:
    1.500
    Mottagna gillanden:
    18
    På Mercadona finns ett stort sortiment av glutenfria varor. Enligt uppgift kanske beroende på att ägarens dotter är glutenintolerant.
    rocio
     
  4. Joe Spanien

    Joe Spanien Medlem

    Blev medlem:
    25 april 2012
    Inlägg:
    253
    Mottagna gillanden:
    1
    Mjöl finns på Mercadona, fiberhusk har jag inte hittat!

    Joe :sol:
     
  5. DiBo

    DiBo Aktiv medlem

    Blev medlem:
    14 juli 2013
    Inlägg:
    522
    Mottagna gillanden:
    68
    Även Carefour har glutenfritt!
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. erkki

    erkki Känd medlem

    Blev medlem:
    26 september 2014
    Inlägg:
    1.034
    Mottagna gillanden:
    123
    Hej ja det stämmer dottern är glutenintolerant .Jag handlar där själv blev förvånad att nästan alla varor står det sin gluten thumb
     
  8. Gnap

    Gnap Ny medlem

    Blev medlem:
    10 april 2012
    Inlägg:
    136
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag är glutenintollerant och har vistats i Torrevieja till och från i två år. Har aldrig sett Fiberhusk där. Kanske enklast att ta med själv från Sverige eller beställa med nån som ska ner.
     
  9. gugge51

    gugge51 Ny medlem

    Blev medlem:
    20 februari 2015
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    Gluenfritt

    Hej
    Är nästan säker på att jag såg fiberhusk på Carrefor
     

Dela sidan

Laddar...