Filter

Diskussion i 'Torrevieja' startad av Emmisdemmis, 23 juli 2015.

  1. Emmisdemmis

    Emmisdemmis Aktiv medlem

    Blev medlem:
    18 mars 2013
    Inlägg:
    259
    Mottagna gillanden:
    31
    Hej!
    Jag var på Carefour idag och letade efter dammsugarfilter.
    De hade det inte.
    Tror ni det finns på MediaMarkt om de säljer dammsugare?
    Märket heter Taurus.
    Vet någon annan vart det kan finnas?
    Tack för hjälpen,
    Trevlig kväll hälsar Emma
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Marie-L

    Marie-L Ny medlem

    Blev medlem:
    5 maj 2014
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    0
    Dammsugarpåsar

    Det enda ställe jag tänker på är butiken vid svenska kyrkan,"Red.....". De verkar ha ett bra sortiment. Du kör in mot Mercadona!
     
  4. Peztis

    Peztis Aktiv medlem

    Blev medlem:
    23 januari 2012
    Inlägg:
    794
    Mottagna gillanden:
    112
    Det var lite av denna orsak som jag köpte en dammsugare utan filterpåsar... Skönt att slippa leta efter dem för det är verkligen ett gytter!

    Sedan är det ju det där med att ens plocka fram dammsugaren... Inte min grej!
     
  5. kinng

    kinng Moderator

    Blev medlem:
    24 juni 2014
    Inlägg:
    565
    Mottagna gillanden:
    64
    Filter har jag inte letat efter men påsar köpte på Carrefour som ligger brevid Habaneras tidigare i veckan, det fanns en del att välja mellan men vet du bara modelnamnet på dammsugaren kan du enkelt leta upp rätt påse i A4-mappen som hänger vid påsarna.
    Annars skulle jag gissa på att en ferreteria eller en butik som säljer AC kan ordna ett filter som du enkelt klipper till i rätt storlek.
     

Dela sidan

Laddar...