Efterlysning akut

Diskussion i 'Torrevieja' startad av Femina, 5 juni 2014.

  1. Femina

    Femina Ny medlem

    Blev medlem:
    15 februari 2013
    Inlägg:
    193
    Mottagna gillanden:
    1
    Hej, jag läste just på en annan spaniensida, den finns på facebook, en efterlysning av ägare ang. läckage i en lght på Calle Meastro Quino 152.
    " Av Anna Pernilla Blomkvist

    Hej!! Skulle behöva hjälp!! Jag efterlyser ägaren till en lägenhet i torrevieja på gatan maestro quino 152 det är väldigt viktig att komma i kontakt med denna personen så fort som möjligt pga att dom har kontaktat mig och berättat att ett rör har gått sönder och att det är översvämning i lägenheten!! Tror att han heter Oskar!! Snälla om nån vet vem han är kontakta mig med info, dela vidare så att vi kan fixa det här!!! Tack på förhand"

    Skrivet den 5/6-14
     
    Last edited: 5 juni 2014
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Skickade det vidare till MásAmigos i fall dom
    kanske vet vem det är. Tyvärr har dom ju stängt nu för dagen.

    P :sol:
     
  4. matte61

    matte61 Medlem

    Blev medlem:
    29 oktober 2012
    Inlägg:
    111
    Mottagna gillanden:
    1
    Oj tråkigt! Blev lite orolig...det är ju nästan i mina trakter
     

Dela sidan

Laddar...