Bilförare

Diskussion i 'Bodegan' startad av A-Lotta, 2 mars 2014.

  1. A-Lotta

    A-Lotta Medlem

    Blev medlem:
    21 augusti 2009
    Inlägg:
    396
    Mottagna gillanden:
    13
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. gekko

    gekko Medlem

    Blev medlem:
    29 maj 2013
    Inlägg:
    43
    Mottagna gillanden:
    12
    Man kan ju begrunda detta:
     
  4. stasse

    stasse Medlem

    Blev medlem:
    20 juni 2013
    Inlägg:
    143
    Mottagna gillanden:
    13
    Min erfarenhet är att Norrmännen ligger väldigt högt uppe på listan.
     
  5. Nalle

    Nalle Mycket välkänd medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2010
    Inlägg:
    3.778
    Mottagna gillanden:
    750
    reagerado ocksà pà detta. Man kan ju ocksà se det som att Spanjorer och Italienare är mer självkritiska (och kanske ärliga) än tex Svenskar. think

    iofs tror jag att det kan nog stämma. När jag kör i sverige tycker jag det är sällan man har en annan bilist uppe i häcken samt att inne i städer sà kör folk faktiskt i 50.
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. ElPiloto

    ElPiloto Ny medlem

    Blev medlem:
    9 januari 2012
    Inlägg:
    90
    Mottagna gillanden:
    4
    Hmm, pratar vi om Stockholmsområdet? +20 km/h på alla hastighetsbegränsningar, annars blir det trafikproppar, och max 2 meters avstånd mellan bilarna känns mer som regel än undantag här.
     

Dela sidan

Laddar...