Bil säljes

Diskussion i 'Säljes' startad av raffe thein, 19 februari 2023.

  1. raffe thein

    raffe thein Ny medlem

    Blev medlem:
    19 februari 2023
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej, har en BMW 120 D M Sport som jag haft som billig pendlarbil (0.5l/mil) jobbet i Madrid till salu,
    2009 år model med knappt 17000 mil på mätaren.
    Bilen är köpt i Sverige och transporterades till Spanien 6 år sedan, för tillfället har jag den inregistrerad med NATO skyltar men kan enkelt registreras om till vanliga spanska skyltar.
    Servad enligt anvisningar i servicebok och genomgått Spansk besiktning senast januari 2023.
    Finns i Madrid men kan transporteras till andra delar av Spanien vid önskemål.
    Försäkrad via Kaas&Kirkemann med svensktalande personal och 24/7 service som säkert kan överlåtas på nästa ägare.
    Hör av er om intresse finns,
    [email protected]
    0709640119
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Stef

    Stef Aktiv medlem

    Blev medlem:
    16 augusti 2013
    Inlägg:
    460
    Mottagna gillanden:
    99
    Pris?
     
  4. raffe thein

    raffe thein Ny medlem

    Blev medlem:
    19 februari 2023
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    5000 hade jag tänkt mig/ Med vänlig hälsning, Raffe
     

Dela sidan

Laddar...