Barnpassningshjälp sökes

Diskussion i 'Jobbannonser' startad av Djurjouren, 19 september 2008.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Djurjouren

    Djurjouren Ny medlem

    Blev medlem:
    24 mars 2008
    Inlägg:
    46
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag är en ensamstående 35 åring som bor med mina två barn på 5 och 7 år lite utanför Torrivieja, området heter Cortijo Real. Jag vill ha nån som kan hjälpa till med barnpassning, läxhjälp, lite matlagning åt barnen etc. I princip att du hämtar dem från skolan och tar hand om den tills jag kommer hem. vissa kvällar kanske du får sova över, vissa kvällar är jag hemma vid 7-8 tiden.
    Jag kan ha en aupir boende här, har ett enkelt rum, men trevligast hade varit om du hade eget boende.
    Inget hushållsarbete utöver att ta hand om och hålla ordning efter barnen och fixa fram och bort middagen.
    Drömmen hade varit en äldre kvinna, en slags mormor, men yngre går bra det med. Spansktalande är trevligt då barnen kommer att behöva hjälp med sina läxor då de snart ska börja i Spanska skolan. Eller engelska.
    Referenser krävs. Hör av er till mig om ni har fler frågor.
    Mail eller msn [email protected] eller ring mig på skype djurjouren.
    Eller ring mig på (0034) 693820213
    Mvh Linda
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Manolo

    Manolo Är här för att hjälpa dig

    Blev medlem:
    9 januari 2008
    Inlägg:
    150
    Mottagna gillanden:
    50
    Hej Linda, tror att medlemmen Shilpa här på forumet också nu är plats och bor i Torrevieja, kontakta henne för hon har också barn, kanske hon vet någon eller ge dig tips. :)
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

Laddar...