Adra

Diskussion i 'Semester i Spanien' startad av pozuela, 17 maj 2011.

  1. pozuela

    pozuela Medlem

    Blev medlem:
    11 maj 2011
    Inlägg:
    289
    Mottagna gillanden:
    6
    Jag vill tipsa om en jättefin stad i Almeria. Lagom stor för dem som inte gillar storstadsvimmel. Tyvärr är sidan på engelska, men den finns på spanska i Wikipedia för dem som önskar det.
    Adra, Spain - Wikipedia, the free encyclopedia

    Jag vet inte om det bor skandinaver/svenskar där, men några engelsmän bodde i byarna utanför stan när jag var där sist.
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. betty

    betty Ny medlem

    Blev medlem:
    15 januari 2008
    Inlägg:
    159
    Mottagna gillanden:
    1
    va fint! Adra i Almeria har jag inte sett eller hört talas om tidigare. någon annan här kanske?
     

Dela sidan

Laddar...