Önskar hyra 6 månader i Nerja

Diskussion i 'Önskas hyra' startad av Leia, 9 september 2015.

  1. Leia

    Leia Ny medlem

    Blev medlem:
    9 september 2015
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Vi är ett par som önskar hyra något i Nerja snarast och 4-6 månader framåt. Runt 500 Euro i månaden. Önskar gångavstånd till stan och stranden och wifi.

    Hör av er om ni har några tips!
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. goranwint

    goranwint Seniormedlem

    Blev medlem:
    4 juli 2008
    Inlägg:
    1.197
    Mottagna gillanden:
    9
    Nerja vintertid hyr du enklast via svenska Blocket. För tre år sedan bodde jag hos Rolf och Annica i deras underbara lägenhet i fem månader medans jag letade efter en plats att slå mig ner på för gott.

    Ordning och reda/bra service från en engelsk dam vad gäller städ och nycklar mm. Ring till dem och kolla!

    Finns luftvärme i vardagsrum/kök samt små elfläktar (typ) i sovrummen. Jag körde värmen ett par timmar om dagen, samt sovrum en halvtimme före sänggåendet.

    WiFi finns också.

    http://www.myspainvilla.se/

    Hälsa från Göran om du pratar med dem.:tummenupp:
     

Dela sidan

Laddar...