Vilken strand/stad är detta? (murcia?)

Diskussion i 'Spanien' startad av crazys, 18 augusti 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. crazys

    crazys Ny medlem

    Blev medlem:
    25 december 2008
    Inlägg:
    323
    Mottagna gillanden:
    3
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. monica7

    monica7 Ny medlem

    Blev medlem:
    28 januari 2008
    Inlägg:
    94
    Mottagna gillanden:
    1
    wow va vackert det var!! Tyvärr vet jag inte var det är någonstans, men gud så fint! :)
     
  4. crazys

    crazys Ny medlem

    Blev medlem:
    25 december 2008
    Inlägg:
    323
    Mottagna gillanden:
    3
    ha ha det stog i länken och ligger i norra delen av spanien.

    playa zarautz
     
  5. Hedin

    Hedin Ny medlem

    Blev medlem:
    18 februari 2008
    Inlägg:
    83
    Mottagna gillanden:
    0

    hehehe se där jag ));), riktigt fint är det. Ja och det ser ut att vara för grönt för att vara i Murcia.. så att det norra spanien förstår man.
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. SolenLyser

    SolenLyser Guest

    Typiskt Asturien, tänkte jag. Nu visade det sig att stranden ligger längre österut. Jag sökte på "playa-zarautz" i Google maps. Sedan drog jag ner "den gula gubben" till väg N-634 och eso es! Inte lika snyggt perspektiv, men ändå.
     
  8. Pelle

    Pelle Ny medlem

    Blev medlem:
    1 maj 2008
    Inlägg:
    48
    Mottagna gillanden:
    0
    ja Asturien ska vara vackert!
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

Laddar...