Vattenrening - köpa patroner?

Diskussion i 'Torrevieja' startad av Kenth, 7 oktober 2018.

1. Kenth

Kenth Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    56
    Vår lägenhet är begåvat med ett vattenreningssystem, se bilder, o undrar nu om någon vet vart man kan köpa patroner?
    Jag var på AKI men de hade inte samma märke tyvärr - i.o.f. hade de en annan patron som var snarlika men jag är osäker på om infattningen är lika. Frågade i.o.f. en expedit som sa nej men kan likväl berott på att hans engeska var begränsad o inte hade lust att gå in på detaljer..
    Deras patron heter POST FILTRO 10 om det kan vara till någon hjälp?!

Bifogade filer:

2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende, flyg och hotell i Spanien. Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på info@spanienforum.se.
  3. jalleollrog

jalleollrog Ny medlem

Mottagna gillanden:
    2
    kolla med swedtec ligger vid la zenia eller deras hemsida, kanske dom har eller vet vart du kan köpa dom. har du kollat med leroy merlin affären i la zenia stort som bauhouse.

4. Kenth

Kenth Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    56
    Hej o tack för svar - Nope, har inte kollat med leroy merlin ännu p.g.a. tidsbrist när jag var nere sist då jag hade fulltecknat program men ska ned i nov igen o då hinns det nog med...

Dela sidan

Laddar...