Vart köpa golfklubbor?

Diskussion i 'Torrevieja' startad av miamariath, 27 juni 2013.

  1. miamariath

    miamariath Ny medlem

    Blev medlem:
    19 februari 2013
    Inlägg:
    17
    Mottagna gillanden:
    0
    Vi tänkte köpa golf set att ha här nere för att slippa
    ta med varje gång? Någon som kan tipsa om någon
    bra/prisvärd golfshop runt Villa Martin / Torrevieja området?

    Må så gott!
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. maarli

    maarli Medlem

    Blev medlem:
    11 mars 2008
    Inlägg:
    624
    Mottagna gillanden:
    20
    Om du åker söderut längs väg 332 och tar nästa avfart mot golfbaneområdet Campoamor - Las Ramblas så finns en golfshop med "ständig rea" just efter avfarten

    I köpcentrat Zenia Boulevard finns en av värdens största sportkjedjor "Decathlon" -butiken finns utanför vid södra ingången och har ett brett sortiment golfprylar och är gissningsvis betydligt billigare än shoparna på respektive bana /m
     
  4. LenaR

    LenaR Ny medlem

    Blev medlem:
    5 februari 2013
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag tycker att det bästa utbudet finns i Sverige. Rekommenderar att köpa klubbor här och ta med ner. Vi åkte runt på flera ställen i Spanien och hittade t ex ingenstans där man kunde köpa kvalitetsklubbor. I och för sig sökte vi bl a damklubbor i kända märken som Cobra eller Callaway men det fanns ingenstans. Några shopar på golfclubar hade faktiskt herrklubbor i kända märken men inga damklubbor. Vi hittade inte bra herrklubbor heller på ovan rekommenderade ställe vid Campoamoravfarten.
     
  5. maarli

    maarli Medlem

    Blev medlem:
    11 mars 2008
    Inlägg:
    624
    Mottagna gillanden:
    20
    Jag vill inte påstå att jag "rekommenderade" stället vid Campoamoravfarten, jag bara tipsade om att butiken finns där - jag har bara varit där en gång så jag vet inget om deras sortiment, men jag vet att man har REA-skyltar nästan varje dag

    Att ta med utrustningen från Sverige var en av de bästa sakerna när vi köpte vår första bostad i Spanien för 15 år sedan - då kunde man med rymligt samvete köpa en ny utrustning på Dormy för att ha på den svenska hemmabanan /m
     
    Last edited: 27 juni 2013
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Noman

    Noman Medlem

    Blev medlem:
    31 december 2012
    Inlägg:
    655
    Mottagna gillanden:
    8
    Bästa pris på kvalitetsutrustning:
    Internethandel från England.
    Exempelvis custom fit Miura 501 järnset i Sverige 25.000:- England 11.000:- (K.J. Choi:s klubbor :) )
    Mizuno, Callaway, Titleist 25-40% billigare från England. Frakt till Sverige oftast inte mer än 150:- Spanien kanske en 100:- till.
     
  8. golfman

    golfman Medlem

    Blev medlem:
    2 maj 2013
    Inlägg:
    93
    Mottagna gillanden:
    2
    Hvis du kjører ut til Campoamor men kjører forbi innkjørselen ved rondellen kommer du etter 5-600 m til The Great Golfcompany på v side. Mange tilbud på klær, sko og køller/utstyr. Lykke til. De har også en butikk ii Balsikas/Roldan.:):)
     

Dela sidan

Laddar...