Var är det bäst för små barn?

Diskussion i 'Semester i Spanien' startad av Eldorado, 6 juni 2012.

  1. Eldorado

    Eldorado Avstängd

    Blev medlem:
    1 april 2008
    Inlägg:
    608
    Mottagna gillanden:
    0
    Vings Resort på Mallis verkar nice, finns det inget liknande på fastlandet?
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Hola Ibero!

    Konstigt nog så finns det ingen charter till fastlandet.
    Förr åkte Fritidsresor hit till Torrevieja och
    Spies till Costa del Sol har jag för mig.
    Benidorm var ju ett annat chartermål från Sverige.

    Nån som vet nåt mer?

    Ciao P :sol:
     
  4. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
  5. Eldorado

    Eldorado Avstängd

    Blev medlem:
    1 april 2008
    Inlägg:
    608
    Mottagna gillanden:
    0
    Nästan alla kör begränsat överallt men nu körs öarna, Turkiet och avlägsna mål. Spies och andra körde Torremolinos/CdS en vecka för 195:- förut så många tog det och försökte sälja hemresan, sedan hade dom problem att hitta samma hem igen. Fritidsresor som alla åkte med till CdS förut har helt slutat sist jag kollade. För dyrt menar en del och något fel om folk går arbetslösa. Benidorm ser man inte längre, vilka åker dit nu?
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Eldorado

    Eldorado Avstängd

    Blev medlem:
    1 april 2008
    Inlägg:
    608
    Mottagna gillanden:
    0
  8. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Hej, Jag kom att tänka på att min syster brukade åka till Santander när deras barn var små för hon tyckte det var bra på alla vis. Inte för hett heller. Men hon åkte från UK, jag vet inte om det var charterresor därifrån.
    Jag sätter ett par länkar så ni kan läsa lite allmänt om staden:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Santander,_Cantabria
    http://www.spain.info/en/ven/otros-destinos/santander.html
    http://www.indigoguide.co.uk/spain/santander.htm

    Mer hittar ni säkert på nätet...
     
    pozuela gillar detta.
  9. pozuela

    pozuela Medlem

    Blev medlem:
    11 maj 2011
    Inlägg:
    289
    Mottagna gillanden:
    6
    Jag är väldigt förtjust i Atlantkusten, Costa de la Luz, för det är inte så våldsamt varmt där på somrarna. Men jag har aldrig varit där med barnen så jag vet inte hur utbudet för barnfamiljer är.
     
  10. alexandra1

    alexandra1 Ny medlem

    Blev medlem:
    7 juni 2012
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
    santander är en jätte fin stad. har varit där en gång och skulle gärna åka tillbaka dit nångång.
     
  11. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

  12. Eva

    Eva Ny medlem

    Blev medlem:
    29 februari 2008
    Inlägg:
    54
    Mottagna gillanden:
    0
    Finns flera bra hotellområden i Alcudia för barnfamiljer, vill verkligen rekommendera denna barnvänliga ort. Sen har du också Soler på nordvästra Mallorca som också är bra. Ha en trevlig dag alla här! :)
     
  13. alexandra1

    alexandra1 Ny medlem

    Blev medlem:
    7 juni 2012
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
    majorca är också fint. håller med. även nordöstra delen är barnvänligt. åkte till sa coma förra året och det var helt fantastiskt. väldigt barnvänligt. rekommenderar starkt.
     
  14. alexandra1

    alexandra1 Ny medlem

    Blev medlem:
    7 juni 2012
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
    förresen jag känner många barnfamiljer som åker till södra spanien t.ex. marbella och malaga...
     
  15. alexandra1

    alexandra1 Ny medlem

    Blev medlem:
    7 juni 2012
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
    speciellt marbella...
     
  16. alexandra1

    alexandra1 Ny medlem

    Blev medlem:
    7 juni 2012
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
    ska bara tillägga att Mallorca har så enormt mycket annat att erbjuda som väger upp. Dessutom är ön relativt stor. Det finns ganska många aktiviteter att göra....en mega stor safari zoo också som jag är säker era barn kommer att gilla. det första intrycket jag fick trodde jag det var ett tonårställe men tvärtom det är bara barnfamiljer som åker dit...(det mesta). rekommenderar mallorca start...om du har barn.
    hjälpte t.om hotellchefen en dag med engelskan för att beställa visitkort på nätet till hotellet...och det gick hyfsat bra tycker jag.
    jag vill så gärna åka dit igen...
    det kommer bilder snart också förresten...
    ha en bra helg :)
     
    Last edited: 8 juni 2012
  17. Eldorado

    Eldorado Avstängd

    Blev medlem:
    1 april 2008
    Inlägg:
    608
    Mottagna gillanden:
    0
    Vi ska prova Cala Bona men jag håller mig hellre till fastlandet och Marbella mo kan jag sedan länge. Själva Marbella är jobbigt numera med dyr parkering i garage, är det lika jäkligt överallt i städerna?
     

Dela sidan

Laddar...