var är bäst att hyra bil i malaga?

Diskussion i 'Semester i Spanien' startad av joanna, 13 februari 2011.

  1. joanna

    joanna Ny medlem

    Blev medlem:
    15 december 2010
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag ska bila över helgen från Malaga till Granada, Sevilla och Ronda, och vill därför hyra en bil i tre dagar. Är det någon som vet var det är bäst/billigast att hyra?
    MVH
    Joey
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. AxelL

    AxelL Ny medlem

    Blev medlem:
    27 augusti 2008
    Inlägg:
    35
    Mottagna gillanden:
    0
  4. anna9

    anna9 Ny medlem

    Blev medlem:
    18 januari 2008
    Inlägg:
    52
    Mottagna gillanden:
    0
    Undvik Europcar iallafall, de brukar alltid vara dyrast, Malagaautos.com såg ut att ha bra priser, €78 per dag!?

    [​IMG]
     
  5. Knutt1

    Knutt1 Ny medlem

    Blev medlem:
    6 februari 2011
    Inlägg:
    19
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej

    Glöm dom enskilda firmorna, eftersom det finns god konkurrans.

    Jag användar den här sidan som är en sorts mäklare och har snabb service med möjlighet att avboka till sista stund.

    CAR RENTAL & cheap CAR HIRE

    Har hyrt via den sidan i drygt två år och aldrig något strul.

    Några av deras bolag har kontor i bottenplanet på flygplatsen och är att föredra, medan några t.ex Marbesol har pick-up till deras garage några hundra meter från flygplatsen.

    Trevlig resa!
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Nalle

    Nalle Mycket välkänd medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2010
    Inlägg:
    3.778
    Mottagna gillanden:
    750
    bra pris???? Jag hyrde en Toyota Aris fràn aurigo när min bil var pà service. Dom tog 8 € per dag.
     
  8. AxelL

    AxelL Ny medlem

    Blev medlem:
    27 augusti 2008
    Inlägg:
    35
    Mottagna gillanden:
    0
    det är sant kanske ska gå via bokningssidor istället! men 78 var verkligen inget bra pris
     
  9. A-Lotta

    A-Lotta Medlem

    Blev medlem:
    21 augusti 2009
    Inlägg:
    396
    Mottagna gillanden:
    13
    Vi brukar boka bil på Auto Europe. Har alltid varit nöjd. Om de är billigast vet jag inte men de tar ingen deposition när man hyr. Man får betala för en full tank. Kompisen hade beställt bil via Europecar när vi var nere i somras. De skulle ha 100 euro i deposition som drogs från vårt Visakort. När bilen lämnades tillbaka drog de ytterligare 100 euro, någon timme senare sattes det in 200 euro med den följd att vi förlorade nästan 100 kr pga valutakursen.

    Hyrbil, boka biluthyrning, hyr bra och billig bil online

    Lotta
     
  10. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Jag har hyrt hosw Record autos, Malaga flygplats. Helt OK. Men lenge sedan, vet inte deras aktuella priser men da var de billiga. En vecka under 100E.
     

Dela sidan

Laddar...