uthyrare med gott rykte i cabo Roig ?

Diskussion i 'Orihuela Costa' startad av Calderon, 12 januari 2015.

  1. Calderon

    Calderon Medlem

    Blev medlem:
    23 oktober 2013
    Inlägg:
    192
    Mottagna gillanden:
    2
    Holaa Har hört talas om en uthyrare -svensktalande- som jag förstod skulle ha kontor på calle del Mar, vilket är på insidan mot havet innanför alla butiker på sträckan Cabo Roig-rondellen och avfarten till Campo Amor (kommande från Torrevieja)

    Tänkte höra med er här om nån har en susning ?? namn eller webbsida ??
    Skulle ju gärna höra om nån här har erfarenheter också??
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. erkki

    erkki Känd medlem

    Blev medlem:
    26 september 2014
    Inlägg:
    1.034
    Mottagna gillanden:
    123
    Hej finns inget kontor på denna gata bara restauranger och barer har bott här i 3 år men jag kan ha missat något som andra vet thumb
     
  4. Calderon

    Calderon Medlem

    Blev medlem:
    23 oktober 2013
    Inlägg:
    192
    Mottagna gillanden:
    2
    Tack, det var gott att veta. Måste missat nånstans, för det skulle ligga ett stort Consum i närheten också, och det har inte jag heller sett på den gatan- men eftersom jag inte är i krokarna kan jag ha missat. Vad tror du om nära Consum ??
     
  5. goranwint

    goranwint Seniormedlem

    Blev medlem:
    4 juli 2008
    Inlägg:
    1.197
    Mottagna gillanden:
    9
    Skulle kunna vara samma fenomen som jag har råkat ut för i Estepona. Det finns två (säkert fler) stora mäklare med massor av objekt som sätter ut sin adress på hemsidan. Tyvärr är det en hemmaadress, alltså inget större kontor.

    Därmed inte sagt att det är fel i det. Kontor kostar pengar och vi har hyrt genom en mycket kompetent och trevlig mäklare på detta sätt.

    Göran/estepona
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. erkki

    erkki Känd medlem

    Blev medlem:
    26 september 2014
    Inlägg:
    1.034
    Mottagna gillanden:
    123
    Hej jag kan titta där Consum är nära apoteket :):)
     
  8. Calderon

    Calderon Medlem

    Blev medlem:
    23 oktober 2013
    Inlägg:
    192
    Mottagna gillanden:
    2
    Toppen. Det skulle finnas svensktalande personer där - om inte företaget var svenskt, det har jag inte heller koll på :) :)
     
  9. erkki

    erkki Känd medlem

    Blev medlem:
    26 september 2014
    Inlägg:
    1.034
    Mottagna gillanden:
    123
    Hej ja Consum mitt e mot kinar estaurangen svensk flagga i fönstret .www.maraiso.com var där i dagthumb
     
  10. Calderon

    Calderon Medlem

    Blev medlem:
    23 oktober 2013
    Inlägg:
    192
    Mottagna gillanden:
    2
    Märkligt, fick just en avisering om svar ?? Men ditt svar har jag svarat på men mitt svar finns ingenstans ?? Hur som haver, har med din hjälp lokaliserat detta företag och kontaktat dem via deras hemsida, men då jag ännu inte fått nån återkoppling så drar jag mej ur. Det är inte så jag vill att en ev. samarbetspartner ska fungera. Även om vi är i Spanien så förväntar jag mej svar med vändande post då det gäller företag som blir erbjuden en affär. Tack snälla för hjälpen

    Tack Erkki
     

Dela sidan

Laddar...